LUE TÄMÄ JOS OLET KIINNOSTUNUT OMASTA HYVINVOINNISTASI (OSA 3.)

Tässä on viimeinen osa miesasiakkaani tarinasta kun hän aloitti elämäntaparemontin. 
Homma eteni erittäin hyvin eteenpäin ja kahden kuukauden tulokset näyttivät todella hyviltä.

Tästä pääset osaan yksi. Tästä osaan kaksi.

Asiakkaani teki ensimmäisen kuukauden kaksi voimatreeniä ja kaksi kestävyystreeniä viikossa, jolloin jäi kolme lepopäivää. 
Neljän viikon jälkeen hän teki kolme voimatreeniä ja kaksi kestävyystreeniä viikossa. Lepopäiviä jäi kaksi.
Lisäksi hän söi riittävästi laadukasta ja monipuolisesta ruokaa josta hän sai tarpeeksi proteiineja, rasvoja ja hiilihydraatteja. 

Olin suunnitellut hänelle voimaharjoitteluohjelmat sekä laskenut ruuan makroaineet (proteiini, rasva, hiilihdraatti) tarkkaan, jotta kehonmuokkaus edistyisi parhaalla mahdollisella tavalla 

ilman, että asiakas ajautuisi ylirasitustilaan ja näkisi nälkää. Pahimpia virheitä mitä kehonmuokkauksessa voi tehdä on, että treenaa ylikovaa joka päivä ja 

pitää itseään kitudieeteillä. Tässäkin tapauksessa ja niin kuin suurin osa minun muidenkin asiakkaitteni kohdalla treenimäärät ovat maltillisia ja ruokaa on yleensä niin paljon ettei kaikkea edes pysty aluksi syömään.

Kahden kuukauden tulokset olivat todella hyviä
Paino tippui 6kg
Vyötärö kapeni 8cm
Lantio kapeni 8cm 

Vaikka asiakkaitteni painonpudotus - ja vyötärönympärystulokset ovat todella kovia, niin kaikista tärkein asia on se, että heidän terveys ja suorituskykynsä paranee. Nämä hyödyt tulevat maltillisella treenimäärällä viikossa sekä riittävällä ja
laadukkaalla syömisellä ilman, että tarvitsee kituuttaa itseään vähäisellä ruualla ja rääkätä itseään jokapäiväisellä ylikovalla treenaamisella.


Jos tarvitset apua esim. painonpudotukseen, lihasmassan lisäämiseen, suorituskyvyn nostamiseen, arjessa ja työssä jaksamiseen niin autan  Sinua todella mielelläni.
Tästä voit lukea lisää miten voin sinua auttaa!








Jätä kommentti