Nosta energiatasojasi sekä paranna suorituskykyäsi arjessa ja työssä, muokaten samalla kroppaasi sporttisemmaksi ilman rääkkitreeniä ja kitudieettejä.

JP Valmennuksen online Personal Training

Nosta energiatasoja ja suorituskykyä arjessa sekä työssä muokaten samalla kroppaa sporttisemmaksi ilman kitudieettejä ja rääkkitreenejä.

Liikutko liikaa tai liian vähän?

Tämän päivän tapa näyttäisi olevan, että monet treenaavat liian usein ja liian kovaa ja syövät aivan liian vähän. Toisessa ääripäässä ovat tietenkin ”sohvaperunat”, jotka treenaavat liian vähän tai ei ollenkaan ja syövät usein liikaa.

Liian kovaa ja liian paljon treenaavat kärsivät usein ylirasitustiloista, joissa kroppa on stressaantuneessa tilassa ja todella rikki. Monesti puutteelliset tekniikat ja ohjelmat tuottavat vain lisää ongelmia. Liikunnan tuottama mielihyvä on kaukana, ja kehitystä ei muutaman viikon jälkeen enää tapahdu.

Liian vähän treenaaville uhkana ovat taas monet terveystekijät, ja esimerkiksi portaiden nouseminen kerros tai pari saattaa tuntua työläältä. Myös arjen pyöritys ja työssä jaksaminen ovat huonon kunnon takia usein haastavia. Kotitöiden tekeminen ja lasten kanssa puuhastelu on raskasta, ja sohva kutsuu liian usein.

Moni kokeilee erilaisia ”pikadieettejä”, jotka tuottavat todella harvoin pysyviä tuloksia, jolloin paino tulee takaisin jopa kaksinkertaisena. Treeneissä kiinnitetään usein liikaa huomiota ihmeellisiin kikkailuihin ja ruokapuolella lisäravinteisiin, joiden sijaan pitäisi tehdä laadukasta, tavoitteisiin sopivaa treeniä ja syödä tarpeeksi, terveellisesti sekä monipuolisesti. 

Tämän päivän yleisiä terveyshaittoja, kuten kohonnutta sisäelinrasvan määrää, suurentuneita veren rasva- ja sokeriarvoja, pienentynyttä veren hyvää kolesterolia ja kohonnutta verenpainetta voidaan ehkäistä järkevällä liikunnalla, terveellisellä ruualla ja painonpudotuksella. Näillä keinoilla voidaan parantaa merkittävästi terveyttä. 

Ihmisillä on myös paljon tuki- ja liikuntaelinvaivoja, jotka johtuvat usein liikunnan puutteesta, mutta myös liiallisesta liikunnasta tai esimerkiksi vääristä suoritustekniikoista, liikuntaohjelmista tai alku- ja loppuverryttelyiden puutteesta.

Mikset harjoittelisi ja söisi oikein?

Haluatko saada lisää energiaa ja jaksaa paremmin arjessa ja työssä, puuhastella lasten kanssa ja suoriutua arjen askareista helposti? Haluatko voida hyvin ja olla tyytyväinen itseesi ja ulkonäköösi? 

Haluatko juuri sinun tavoitteisiisi sopivat liikunta- ja ravinto-ohjelmat, joilla et ajaudu ylirasitustilaan eikä elimistösi mene sekaisin? 

Oletko jojolaihduttanut ja haluaisit viimeinkin saada pysyviä tuloksia sekä oppia syömään niin, että se tukee harjoitteluasi ja kehittymistäsi? 

Oletko jämähtänyt tasannevaiheelle ja haluat kehittyä? Haluatko lisää lihasmassaa? Haluatko pudottaa rasvaprosenttiasi ja muokata kroppaasi sporttisemmaksi treenaamalla oikein ja syömällä riittävästi ilman lisäravinnekikkailuja? 

Tavoitteiden saavuttaminen ei tapahdu itsestään eikä sormia napsauttamalla, mutta ne ovat saavutettavissa ilman ylikovaa jokapäiväistä treeniä ja elimistön sekaisin laittavia dieettejä. Hyvään kuntoon pääsemiseen tarvitaan juuri sinulle oikea ja maltillinen määrä tarpeeksi tehokasta treeniä sekä terveellistä, laadukasta ruokaa ja riittävästi lepoa, jolloin kehitytään.

Kuka tästä valmennuksesta hyötyy?


  • Voimaharjoittelutaustaa omaavat liikkujat.
  • Online-valmennus on oikein sopiva valmennusmuoto tämän hetken koronatilanteen vuoksi.
  • Kaikki ketkä eivät syystä tai toisesta pääse JP Valmennuksen henkilökohtaiseen valmennukseen.
  • Kaikki ketkä haluavat saada lisää energiaa ja jaksaa paremmin arjessa sekä työssä.
  • Kaikki ketkä ovat kokeilleet ylenpalttista ja kovaa treenaamista, sekä yrittäneet laihduttaa jojoillen ilman näkyviä ja pysyviä tuloksia.
  • Kaikki ketkä haluavat oppia, miten harjoitellaan ja syödään oikein.
  • Jos tavoitteenasi on esimerkiksi lihaksikkaampi, sporttisempi ja suorituskykyisempi kroppa, niin tässä valmennuksessa tavoitteet toteutuvat ilman kitudieettejä tai hajottavia treenejä verenmaku suussa.

Kenelle tämä valmennus ei sovi?

  • Täysin aloittelijoille, joilla ei ole yhtään voimaharjoittelutaustaa.
  • Niille, jotka uskovat, että esimerkiksi maito ja hiilihydraatit ovat pahasta.
  • Niille, jotka uskovat, että lihasmassaa ei voi kasvattaa kuin kilon tai kaksi vuodessa ilman kiellettyjä aineita.
  • Niille, jotka uskovat, että kroppaa on rääkättävä, jotta tuloksia syntyy.

Toki epäilevätkin voivat osallistua valmennukseen ja hämmästyä!

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

JP Valmennuksen Online Personal Training sisältää:

  • liikuntaohjelmat, joita päivitetään säännöllisesti valmennuksen edetessä ja liikkeiden suoritustekniikkavideot
  • yksilöllisesti laaditut ravinto-ohjelmat, joita päivitetään tarvittaessa
  • viikkotason seurannan
  • videotapaamiset.

JP Valmennuksen Online Personal Training on kokonaisvaltaista, juuri sinun tarpeisiisi räätälöityä valmennusta                      

  • Onnistut pudottamaan painoa nopeasti ja turvallisesti ilman, että elimistö menee sekaisin.
  • Saat sporttisemman kropan, joka on myös suorituskykyisempi.
  • Kasvatat voimaa ja lihasmassaa.
  • Opit syömään oikein ja treenaamaan oikein.
  • Opit harjoittelun kannalta tärkeän levon merkityksen.
  • Saat lisää energiaa ja enemmän jaksamista sekä arkeesi että työhösi.
  • Saat kivoja kommentteja ystäviltäsi ja puolisoltasi, kuten ”näytät energiseltä ja hyvännäköiseltä”.
  • Löydät liikunnan ilon.
  • Opit murtamaan myyttejä, esim. "hiilarit lihottavat” tai ”lihasmassaa ei pysty kasvattamaan kuin 1-2 kg verran vuodessa”.
  • Pääset tasannevaiheen yli.
  • Saat energiaa lasten kanssa leikkimiseen ja kotitöiden tekemiseen.
  • Terveytesi kohenee.
  • Stressitasosi laskee.
  • Minäkuvasi kehittyy paremmaksi.
  • Liikkuvuutesi, tasapainosi, kehonhallintasi ja monet muut ominaisuutesi paranevat.

JP Valmennuksen Online Personal Training

JP Valmennuksen Online Personal Training on omiaan niille henkilöille, jotka ovat koittaneet parantaa suorituskykyään ja muokata kroppaansa erilaisilla kitudieeteillä tai rääkkitreeneillä huonolla menestyksellä. Valmennus sopii erinomaisesti myös kaikille, jotka haluavat oppia treenaamaan oikein ja syömään oikein kehoaan samalla kuunnellen. 

Valmennus sisältää videotapaamiset sekä liikunta- ja ravinto-ohjelmat. Valmennuksessa saat sinun tavoitteisiisi sopivaa ohjausta. Saat lisää energiaa ja huomaat jaksavasi paremmin arjessa sekä työssä. Kropastasi palaa rasvaa samalla kun suorituskykysi kipuaa uudelle tasolle.

Hinnat ja miten pääset aloittamaan valmennuksen

Hinnat määrittyvät valmennuspakettien mukaan.
Kuukausipakettien hinnat alkaen 119 €/kk

VARAA AIKA ILMAISEEN VIDEOTAPAAMISEEN TAI PUHELINKESKUSTELUUN, NE EIVÄT SIDO SINUA MIHINKÄÄN!

Puhelimitse: 044 324 7195
Sähköpostilla: jani.pyyhtia@jpvalmennus.fi

tai 

ota yhteyttä ja kysy lisää!

Olen kokeillut, mutta epäonnistuin, sillä en jaksanut seurata ohjelmaa. Miten voisin onnistua tällä kerralla?
Usein voimaohjelmissa on liian paljon liikkeitä tai liikkeet ovat turhan monimutkaisia sekä vaikeita suorittaa. Tällöin kehitystä ei ole odotettavissa. Ohjeita ei ole monesti myöskään räätälöity henkilön tavoitteisiin ja lähtötilanteeseen sopiviksi, vaan kyseessä ovat yleiset ohjeet, jotka soveltuvat harvalle. Tässä online-valmennuksessa saat treeniohjeet, jotka sopivat juuri sinulle ja joilla saat tuloksia aikaan mahdollisimman kivuttomasti.

Elämässä on aina niin kova kiire
Monilla meillä on aina kova kiire esimerkiksi työ- ja perhetilanteesta johtuen. On hyvä muistaa, että mikäli et ole itse hyvässä kunnossa, et jaksa hoitaa arki- ja työasioita kunnolla, jolloin elämä mutkistuu mutkistumistaan. Asioita järjestelemällä saa varmasti järjestettyä aikaa harjoitteluun 2-3 tunnin verran viikossa. Luit oikein. Jo näinkin pienellä panostuksella saat kohotettua kuntoa varsin mukavasti.

Kannattaa tutkiskella, paljonko aikaa kuluu arjessa esimerkiksi television katseluun tai somen käyttöön. Entä olisiko työt mahdollista järjestää niin, että treenaamiseen löytyisi aikaa? Pystyisitkö treenaamaan samalla, kun lapsi on omissa harrastuksissaan? Usein pitää myös miettiä itseään ja sanoa yksinkertaisesti joillekin asioille ei, jotta saa aikaa itsestään huolehtimiseen. 

En usko, että näkyviä tuloksia on mahdollista saada aikaan. Voisitko perustella, miten se olisi mahdollista?
Jokainen voi ikään ja sukupuoleen katsomatta saada kehonmuokkauksessa aikaan huipputuloksia. Tämä valmennus perustuu paitsi tutkimustietoon myös asiantunteviin ja testattuihin, omiin menetelmiin. Valmennuksesta on karsittu pois kaikki ”ruoka- ja liikuntatrendit”, jotka eivät oikeasti toimi. Niiden sijaan keskitytään yksinkertaisiin, mutta tehokkaisiin ja ennen kaikkea toimiviin malleihin.

Miksi ostaisin tämän valmennuksen, kun on tarjolla paljon muitakin?
Tässä valmennuksessa ei käytetä ”liukuhihnamallia” kuten valitettavan usein PT-valmennuksissa tehdään. Tämä valmennus laaditaan aina yksilöllisesti kunkin asiakkaan lähtötason, tarpeiden ja tavoitteiden mukaan. Treenaaminen tapahtuu kehoa kuunnellen, jotta saadaan aikaan oikeasti tuloksia. Valmennus auttaa voimaan paremmin ilman, että käytetään tappotreeniä ja dieettejä, jotka laittavat elimistön sekaisin.

Olen jo niin huonossa kunnossa, kannattaakohan minun enää edes yrittää…
Kannattaa, sillä oma hyvinvointi on aina panostamisen arvoinen. Harjoittelun aloittaminen ei ole koskaan liian myöhäistä. Tässä valmennuksessa voit olla varma, ettet tule treenaamaan liikaa ja kehoa hajottaen, sillä liikunta- ja ravinto-ohjeet räätälöidään sinun lähtötilanteesi ja tavoitteidesi mukaisiksi. Kehityt päivä päivältä ilman kipuja ja ylirasitustilaan ajautumista.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!